Snel Meer Energie


Ik leer je alles wat je moet (w)eten om meer energie te krijgen en letterlijk en figuurlijk weer lekker in je vel te komen zitten.

Weer jij meer energie?


Je merkt dat je al een tijd niet de energie hebt die je zou willen hebben. Je bent vaak moe  en komt gewoon niet lekker de dag door. Je zou meer willen doen, maar hebt er gewoon de puf niet voor. Naast je werk en de zorg voor je gezin blijft er weinig energie over om echt lekker te sporten of andere leuke dingen te doen. Ook liggen er nog een paar klusjes die moeten gebeuren, maar je wilt het liefst op de bank ploffen om bij te komen.

Herken je dit?

  • Je bent vaak moe en hebt energiedipjes gedurende de dag. Ook na het eten ben je soms niet vooruit te branden.
  • Je heb vaak trek, je eet/snaait/snackt de hele dag door. Je voelt je soms onverzadigbaar. Een paar uur na het eten heb je alweer trek.
  • Je eet het liefst op vaste tijden en hebt altijd wat eten mee voor onderweg. Want als je vergeet te eten kan je je draaierig of duizelig voelen. Soms begin je te trillen en kan je je slecht concentreren. Je voelt je dan slap en naar.
  • Zonder te eten de deur uitgaan is eigenlijk geen optie. Als je te lang niet gegeten hebt kan je nogal prikkelbaar worden. Dan is je lontje ineens wel erg kort. Ook moet je voordat je gaat sporten altijd eerst even wat eten, anders haal je het niet.
  • Je hebt vooral veel trek in koolhydraten: zoetigheid, chips, chocolade, brood, pasta, rijst, crackers enz. 1 snoepje/chipje is nooit genoeg, het liefst eet je de hele zak leeg.
  • Je baalt dat het niet lukt om af te vallen. Terwijl je toch redelijk gezond eet (afgezien van een snaai bui hier en daar). Je hebt al van alles geprobeerd, maar niets lijkt echt goed te werken. 
  • Tijdens je menstruatie voel je je alles behalve fit. Het liefst zou je lekker in bed blijven liggen, maar je moet door. Met een paar paracetamols lukt het wel, maar… toch ben je op die dagen extra moe en duf. Die krampen zouden ook wel wat minder kunnen.
  • Steeds vaker heb je last van een opgeblazen buik. Je weet eigenlijk niet waar het vandaan komt. Het is nogal ongemakkelijk.

Je hebt wel eens geprobeerd om ‘anders’ te gaan eten. Suikervrij, koolhydraatarm of alleen nog maar vers, zonder pakjes en zakjes. Maar het is zo lastig volhouden…

Eet jezelf weer lekker in je vel


Oké, dat kan ander. Sterker nog, het moet anders. Want hier word je niet blijer van. Straks ben je de hele dag moe en chagrijnig. En dat kan ik niet laten gebeuren…

Je denkt erover om je eetpatroon omgooien, maar als je al weinig energie en tijd hebt is het niet gemakkelijk. Er is zoveel verschillende informatie te vinden op het internet. Je ziet door de bomen het bos niet meer. Hap snap zoek je naar tips en goede adviezen om nu echt energieker te worden. Maar heel veel wijzer word je niet.

Wordt het niet eens tijd om er echt serieus mee aan de slag te gaan? Om nu echt gezond te gaan eten. Maar wat is gezond? Ik kan je daarbij helpen.

Hoe zou het het voor je zijn als:

  • Je meer energie hebt. Zodat je na het werk energie hebt om leuke dingen te gaan doen. Dat je niet ’s avonds uitgeblust op de bank zit. Dat je gewoon energiek de dag door komt. Dat je je er niet doorheen hoeft te slepen.
  • Dat je ’s middags of na het avondeten niet meer op de bank in slaap valt. Dat het weekend is om leuke dingen te doen in plaats van bij te komen.
  • Je weer lekker in je velt komt te zitten. Zodat je weer zin krijgt om dingen te doen. Dat je gewoon zin krijgt om te bewegen, te sporten. Dat het leven luchtiger en makkelijker aanvoelt. Dat je ’s ochtends fris en fruitig je bed uit stapt in plaats van eerst een half uur moeten opstarten.
  • Je niet meer de hele dag door hoeft te eten. Dat je gewoon zonder zenuwachtig te worden een uurtje later kunt lunchen (omdat je vergadering uit loopt, of je een dagje weg bent). Zonder dat je in de tussentijd het hoofd van je collega eraf bijt. Of je kinderen achter het behang plakt omdat je zo prikkelbaar bent.
  • Je niet meer om 4 uur moet snaaien, omdat je anders omvalt. Dat je niet meer het gevoel hebt dat je onverzadigbaar bent.
  • Je hoofd weer helder is. Dat je je ook na de lunch kunt focussen en concentreren. Dat je je niet meer draaierig voelt of zwarte vlekken voor je ogen krijgt als je een tijdje niet gegeten hebt. En dat nare gevoel als je trek hebt weg blijft.
  • Het eindelijk lukt om af te vallen. Dat je een maatje kleiner kunt kopen. En je niet meer hoeft te schamen voor je buikje. Dat je slank wordt en blijft. 
  • Je buik rustig en plat buik is. Dat je je niet meer constant ongemakkelijk voelt omdat je opgeblazen bent.
  • Je tijdens je menstruatie gewoon kunt functioneren. Dat je geen zeurende buikpijn, rugpijn of hoofdpijn meer hebt. Of ontzettend chagrijnig bent tijdens deze dagen. Dat je niet meer zo leegloopt, zowel qua energie als letterlijk qua bloed ;-).
  • Je door gezond te eten ook echt gezond wordt & blijft.

Welkom bij Voeding is Kracht


Ben jij er ook klaar voor om de boel om te gooien, zodat je meer energie krijgt? Wil jij jezelf weer fit en slank eten?

Ik heb een heel mooi traject gemaakt waar alles in zit wat je nodig hebt om hiermee aan de slag te gaan. Ik doe niet aan vaag gedoe, blabla of voedingshypes. Maar alles is lekker praktisch. Met lijstjes, overzichten en natuurlijk uitleg en tips. Wat kan je wel eten, en wat niet? Die kennis die je nog mist om te slagen, die heb ik wel. En die deel ik graag met je.

Dit is wat je krijgt:

  • Een uitgebreide anamnese, waarin ik het hemd van je lijf vraag over je gezondheid. Om zo een goed totaalbeeld te krijgen van je klachten. Op die manier kunnen we meteen gericht aan de slag met de oorzaak van het probleem.

  • 4 vervolgconsulten waarin je al je vragen kunt stellen. We bespreken hoe het gaat en of er dingen zijn waar je tegenaan loopt.

  • Uitgebreide modules met een onschatbare hoeveelheid aan informatie, kennis en tips. Deze modules zijn onmisbaar om dit te laten slagen.

  • Dit traject duurt 6 maanden

  • Investering: 575 euro.
    Je mag ook in 2 termijnen van 300 euro betalen.

Je mag voor de anamnese en consulten naar mijn praktijk in Haarlem komen. Woon je wat verder weg en vind je het net even te ver rijden? Dan is via Skype ook mogelijk.

Heb je nog vragen over dit traject? Stuur me gerust een mailtje: info@voedingiskracht.nl

Ja ik schrijf me in >>

Klik hier om te betalen via deelbetaling

Geen excuses meer


Het wordt tijd om alle excuses en obstakels de deur uit te doen. Nu is het de tijd om je goed te gaan voelen en gezond te worden.

Na deze 6 maanden:

  • Weet jij precies wat je kunt eten om je energiek en fit te voelen.
  • Weet jij wat je kunt doen om slank te worden én te blijven.
  • Draai jij je hand niet meer om voor een gezonde en lekkere maaltijd. Je nieuwe eetpatroon is een nieuwe gezonde gewoonte geworden.
  • Wil je niet meer terug naar hoe het was. Je voelt je zoveel beter en zit gewoon lekker in je vel.
  • Ben je niet meer afhankelijk van constant te moeten eten. En dat geeft zoveel rust.
  • Zijn die appelflauwtes verleden tijd, je voelt je niet meer naar en duizelig als je een paar uur niet gegeten hebt.
  • Is je menstruatie geen zware week meer. Je kunt gewoon functioneren.

Ja ik schrijf me in >>

Klik hier om te betalen via deelbetaling

Antwoord op de meest gestelde vragen:


Wat komt er allemaal aan bod tijdens de modules?

Heel veel, bijna te veel om op te noemen 😉

  • Koolhydraten, suiker & suikers – wat zijn het & wat doet het in je lijf?
  • Vetten – waar heb je het voor nodig & wat doet het in je lijf?
  • Eiwitten & aminozuren – wat zijn het & hoeveel heb je nodig?
  • Schuilnamen van suiker en zoetstoffen
  • Etiketten lezen
  • Geen granen, wat eet ik dan wel?
  • Vitamines & mineralen
  • Koolhydraat- & Vetverbranding
  • Maaltijdplannen
  • Honger & verzadiging
  • Smokkelen met de 80/20-regel
  • Herken de valkuilen (en stap er niet in)
  • Slim bewegen
  • Hoe veel & hoe vaak moet ik eten?
  • Hormonen in balans
  • Gezonde darmen en lever
  • en meer…

Is dit traject geschikt als ik wil afvallen?

Jazeker! Insuline resistentie is vaak het achterliggende probleem bij overgewicht. Deze verstoring zorgt ervoor dat het ontzettend lastig is om (op een gezonde manier) af te vallen. Overgewicht zie ik ook niet als ziekte, maar als symptoom: jouw lijf probeert je te vertellen dat het niet helemaal gezond meer is. Pas bij een gezond lichaam krijg je ook een slank lichaam.

Krijg ik ook kant-en-klare weekmenu’s?

Nee. Ten eerste omdat ik nooit een weekmenu kan samenstelling dat voor iedereen geschikt is. De een eet meer dan de ander. Jij lust dit niet, de ander lust dat niet….
Daarnaast ben ik van mening dat ik je daarmee niets leer. Een weekmenu volgen kan iedereen. Maar wat als je straks klaar bent met dit traject? Blijf je dan de rest van je leven diezelfde weekmenu’s eten?

Ik wil dat je over 6 maanden op eigen benen kunt staan. Dat je de rest van je leven gezond kunt blijven eten. En dus ook gezond blijft.
Wat je wel krijgt zijn heerlijke recepten. Tips om zelf je weekmenu te maken. En als je daar behoefte aan hebt maken we er samen een tijdens een van de consulten.

Ik ga tijdens deze 6 maanden met vakantie, is dat een probleem?

Nee. Ten eerste kan je jouw de consulten inplannen wanneer het jou uitkomt. Zolang ze maar binnen de 6 maanden van jouw traject vallen. Ten tweede mag je de modules in je eigen tempo volgen. Je krijgt alle modules gewoon toegestuurd en je hebt ze dus altijd tot je beschikking.

Ik eet suikervrij, glutenvrij en/of zuivelvrij, kan ik dit traject volgen?

Jazeker! Dit programma past 100% bij een suikervrij, glutenvrij of zuivel/lactosevrij dieet.

Is dit traject geschikt voor vegetariërs?

Ja, het vergt wel wat extra creativiteit van jou, maar tijdens de consulten help ik je daar graag bij!

 

Ja ik schrijf me in >>

Klik hier om te betalen via deelbetaling